
Gastro Networking Troja 2024
V stredu 5. septembra 2024 sa v Trójskom pivovare konal už ôsmy ročník podujatia Gastro Networking Troja, ktorý predstavoval networkingové koktailové popoludnie. Táto udalosť opäť pritiahla pozornosť mnohých popredných dodávateľov a veľkoobchodníkov pôsobiacich v gastro odvetví, ktorí prezentovali svoje produkty a ponuky. Medzi stánkami s kuchynským vybavením, službami a obchodmi s jedlom a pitím nechýbal ani stánok našej spoločnosti Nestlé Professional.
Hostia koktailového popoludnia z radov súčasných aj potencionálnych obchodných partnerov si pri našom stánku mohli vychutnať ponuku produktov, ktoré pre nich pripravil kuchársky tím v zložení Radek Daníček, Martin Hanzl, Miloš Kopal a Jirka Středa. Pri stánku Nestlé Professional si zákazníci mohli vybrať z ponuky štyroch jedál.
Kačica a novinky Garden Gourmet®
Pri zostavovaní menu sa tentoraz náš kuchársky tím rozhodol zamerať na streetfoodové prevedenie ponúkaných pokrmov, aby ukázal možnosti využitia našich produktových noviniek v tomto dynamicky sa rozvíjajúcom odvetví.
Základom mäsovej časti menu určeného na horúce letné popoludnie bolo kačacie mäso.
„Chceli sme ukázať, že chuť našich produktov ladí aj v kombinácii s iným druhom mäsa, ako sú v českej a slovenskej kuchyni bežne prezentované bravčové a hovädzie. Menu často zostavujem, keď som hladný a inšpirujem sa tým, na čo mám práve chuť. Kačica je klasika,“ hovorí Radek Daníček.
Vďaka tomu si návštevníci akcie mohli pochutiť na burgeri s trhaným kačacím stehnom, citrusovou majonézou a slaninovým džemom alebo na pastrami z údenej kačice, karamelovou kapustou a petržlenom na kyslo.
Okrem kačacích street foodových špecialít sme samozrejme ponúkali aj vegánske pokrmy s novinkami značky Garden Gourmet®. Bolo ťažké sa rozhodnúť, či ochutnať Garden Gourmet® Sensational™ Vegánske stripsy v brioške so zázvorovou uhorkou a chedarom alebo karfiolové žlté curry s Garden Gourmet® Sensational™ Trhaným a boa bun s koriandrom.
Pre všetkých na jednom mieste
Nielen jedlo našich kuchárov bolo skvelé, ale celá akcia sa veľmi podarila, aj keď ju sprevádzalo ešte veľmi horúce letné počasie, ktoré v Prahe panovalo na začiatku septembra. Akcia každoročne ponúka nielen nezabudnuteľný gastronomický, ale aj kultúrno-spoločenský zážitok v podobe dobrej hudby a zaujímavých vystúpení. Nás najviac teší, že zostáva otvorená všetkým typom B2B zákazníkov.
Nielen potencionálni, ale hlavne aj naši súčasní zákazníci, či už sa jedná o partnerov z oblasti hotelového, nemocničného alebo školského prostredia, sa môžu zoznámiť s našimi novinkami v praxi. Sme radi, že mnohí využívajú možnosť ochutnať, pre niektorých možno netradičné, kombinácie našich produktov v rôznych úpravách a inšpirujú sa tak na ich využitie vo vlastných prevádzkach.
„Ceníme si to, že môžeme pozvať veľké množstvo rôznych typov našich zákazníkov a predstaviť im tak novinky v praktickom prevedení,“ dopĺňa Radek Daníček.
Veľmi ďakujeme organizátorom za perfektnú akciu a všetkým hosťom za návštevu, ochutnávku nášho menu a spätnú väzbu na naše produkty. Tešíme sa zase o rok!