Nápoje s ledem

Aktuálne trendy: Vaša rýchla neformálna reštaurácia

Inšpirujte a zapojte vašich hostí pomocou vizuálnych zážitkov.

Reštaurácie sa stali veľmi spoločenskými miestami, a aby tá vaša mala úspech, musí byť takzvane fotogenická a musí mať aj fotogenické jedlá a nápoje. Až 45% zákazníkov zdieľa svoje skúsenosti online. Hostia, zdieľajúce fotky na sociálne siete, môžu byť účinným a presvedčivým spôsobom ako zvýšiť návštevnosť svojej reštaurácie.

Nebojte sa oživiť atmosféru!

Pre mladšie generácie je zážitok jeden z najdôležitejších faktorov pri výbere reštaurácie. Starostlivosť o zákazníkov aj v tomto smere vám zaistí ich dlhšiu návštevu a práve tento čas navyše znamená väčší predaj. Navyše je teraz doba, kedy si ľudia všetko fotia a označujú svoju polohu na sociálnych sieťach, vďaka čomu sa šíri podvedomie o vašej značke. Reštaurácia nemusí byť len o zážitkovej gastronómii ako takej, ale aj o ostatných zážitkoch, ktoré môžu hostí vo vašej reštaurácii stretnúť. Nikdy nepodceňujte atmosféru vášho podniku. Pokiaľ vytvoríte príjemnú atmosféru budú sa k vám zákazníci vracať aj počas dňa, kedy potrebujú vymeniť kanceláriu za iné miesto na prácu.

Vytvorte si fotogenickú reštauráciu, s farebnými pokrmami a nápojmi

Majitelia reštaurácií často podceňujú dizajn jedla a nápojov. Nebojte sa vytvoriť nielen na tanieri niečo „cool“, aby všetci mali potrebu fotiť a zdieľať na sociálnych sieťach. Nechajte, nech sa vaša špecialita tiahne sociálnymi médiami ako vírus, ktorý musia mať všetci na svojej „múre“ či profile. Budete sa diviť koľko taká špecialita môže pritiahnuť nových zákazníkov.

Nepodceňujte svoje vlastné profily na sociálnych sieťach

Nemáte svoj vlastný profil?! Nie ste jediný, ale buďte z tých, ktorí ho majú. Je zaujímavé, že 93% majiteľov gastro prevádzok zmýšľa o sociálnych sieťach ako o dôležitých, ale aj napriek tomu 77% netrávi takmer žiadny čas nad profilmi svojich podnikov. Sociálnymi médiami môžete pritiahnuť najmä Generáciu Z, ktorá je už teraz veľmi silnou kúpnou silou. Táto generácia vyrastá už v technologicky riadenom svete a je digitálne závislá. Sociálne siete sú plné fotiek z reštaurácií, kaviarní, bistier atď a môžeme si všimnúť, že u čoraz viac mladších zákazníkov. Zdieľanie týchto fotiek alebo komentovanie je pre vás jeden z ďalších krokov úspešného podnikania.

K novým technológiám však tiahnu nielen mladí. Pokiaľ teda chcete posunúť váš podnik na ďalšiu úroveň, je treba zmýšľať s rýchlou dobou a vcítiť sa do zákazníkov. Prudký nárast popularity vám teda zaistí atraktívnosť vašich sociálnych sietí i celého podniku.